Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w PUP Nisko


W Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

  • Ewidencja Zarządzeń Dyrektora PUP w Nisku;
  • Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków PUP;
  • Ewidencja umów cywilno-prawnych (w tym w sprawach zamówień publicznych);
  • Rejestr wzorów pieczęci urzędowych;
  • Ewidencja zasobu składnicy akt;
  • Ewidencja zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Urzędu;
  • Ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  • Komputerowa ewidencja osób bezrobotnych i poszukujących pracy;
  • Ewidencja bezrobotnych. Kobiety;
  • Ewidencja bezrobotnych. Mężczyźni;
  • Ewidencja poszukujących pracy;
  • Ewidencja bezrobotnych żołnierzy rezerwy, zwolnionych z czynnej służby wojskowej;
  • Imienny wykaz wydanych legitymacji;
  • Rejestry wydanych zaświadczeń;
  • Rozpatrywanie odwołań;
  • Rejestry wydanych decyzji;
  • Rejestr ofert pracy zgłoszonych do Powiatowego Urzędu Pracy;
  • Rejestr osób skierowanych w ramach zgłoszonych ofert;
  • Rejestr ofert pracy EURES;
  • Baza danych osób zainteresowancyh podejmowaniem pracy w ramach ofert EURES;
  • Rejestr ofert pracy za granicą;
  • Rejestr zaświadczeń o zatrudnieniu za granicą i opłacaniu z tego tytułu składki na Fundusz Pracy;
  • Rejestr pracodawców;
  • Zgłoszenia zakladów pracy dotyczące zatrudniania osób bezrobotnych;
  • Rejestr zwolnień grupowych;
  • Rejestr osób aktywnie poszukujących pracy;
  • Rejestr umów o zorganizowanie prac interwencyjnych;
  • Rejestr osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych;
  • Rejestr umów o zorganizowanie robót publicznych;
  • Rejestr osób zatrudnionych w ramach robót publicznych;
  • Rejestr umów o zorganizowanie stażu;
  • Rejestr osób skierowanych do odbycia stażu;
  • Rejestr umów o zorganizowanie przygotowania zawodowego w miejscu pracy;
  • Rejestr osób skierowanych do odbycia przygotowania zawodowego;
  • Rejestr zaświadczeń o ukończeniu stażu i przygotowania zawodowego;
  • Rejestr udzielonych pożyczek dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej;
  • Rejestr pożyczek dla zakładów pracy na dodatkowe miejsca pracy;
  • Rejestr umów o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej;
  • Rejestr umów o przyznanie refundacji kosztów doposażenia/wyposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych;
  • Rejestr szkoleń indywidualnych i grupowych osób bezrobotnych;
  • Rejestr szkoleń dla osób niepełnosprawnych ze środków PFRON;
  • Rejestr zamówień publicznych dot. szkoleń;
  • Rejestr umów z pracodawcami dot. zatrudnienia osób niepełnosprawnych na utworzonych miejscach pracy;
  • Rejestr umów z pracodawcami dot. zatrudnienia osób niepełnosprawnych na przystosowanych, tworzonych lub istniejących stanowiskach pracy;
  • Rejestr pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej przez osoby niepełnosprawne;
  • Rejestr osób biorących udział w szkoleniu z zakresu Klubu Pracy;
  • Rejestr osób biorących udział w zajęciach aktywizacyjnych w Klubie Pracy;
  • Rejestr porad indywidualnych z poradnictwa zawodowego;
  • Rejestr porad grupowych z poradnictwa zawodowego;
  • Rejestr udzielonych indywidualnych informacji zawodowych;
  • Rejestr spotkań grupowych w Sali Informacji Zawodowej;
  • Ustalanie uprawnień do świadczeń rolników zwalnianych z pracy;
  • Rejestr skierowań bezrobotnych na badania lekarskie.

 


Ponadto Urząd prowadzi składnicę akt zawierającą dokumentację dotyczącą bezrobotnych i poszukujących pracy, pracodawców oraz spraw kadrowych i księgowych Urzędu.

 

Wytworzył:
Regina Pacholec
(2007-12-10)
Udostępnił:
Gemzik Bogusława
(2007-12-10 13:04:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Gemzik Bogusława
(2023-09-15 14:03:18)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki