Zasady podpisywania pism, dokumentów finansowych, decyzji i aktów normatywnych

  1. Dyrektor i Główny Księgowy lub osoby wymienione w bankowej karcie wzorów podpisów podpisują przelewy, czeki i inne dokumenty obrotu pieniężnego i materiałowego, jak również inne dokumenty o charakterze rozliczeniowym i kredytowym, stanowiące podstawę do otrzymania lub wydatkowania środków pieniężnych PUP.
  2. Szczegółowe zasady podpisywania, parafowania i obiegu dokumentów księgowych ustalone są odrębna instrukcją.
  3. Dyrektor podpisuje akty normatywne dotyczące organizacji pracy PUP oraz umowy i porozumienia.
  4. Dyrektor podpisuje korespondencję z zakresu realizowanych zadań lub upoważnieni pracownicy.
  5. Sprawy należące do kompetencji Starosty określone w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustawach, w tym do wydawania decyzji i postanowień administracyjnych oraz wydawania zaświadczeń załatwiają, na podstawie upoważnienia Starosty, Dyrektor oraz na wniosek Dyrektora - Zastępca i inni pracownicy PUP, zgodnie z zakresem upoważnienia.
  6. Szczegółowe zasady podpisywania, parafowania pism i dokumentów określa obowiązująca Instrukcja kancelaryjna.
Wytworzył:
Agnieszka Łyda
(2005-09-14)
Udostępnił:
Gemzik Bogusława
(2005-09-14 08:18:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Gemzik Bogusława
(2023-09-15 14:01:35)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki