Rejestry, ewidencje i archiwa prowadzone w PUP Nisko
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
-
Ewidencja Zarządzeń Dyrektora PUP w Nisku;
-
Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków PUP;
-
Ewidencja umów cywilno-prawnych (w tym w sprawach zamówień publicznych);
-
Rejestr wzorów pieczęci urzędowych;
-
Ewidencja zasobu składnicy akt;
-
Ewidencja zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Urzędu;
-
Ewidencja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
-
Komputerowa ewidencja osób bezrobotnych i poszukujących pracy;
-
Ewidencja bezrobotnych. Kobiety;
-
Ewidencja bezrobotnych. Mężczyźni;
-
Ewidencja poszukujących pracy;
-
Ewidencja bezrobotnych żołnierzy rezerwy, zwolnionych z czynnej służby wojskowej;
-
Imienny wykaz wydanych legitymacji;
-
Rejestry wydanych zaświadczeń;
-
Rozpatrywanie odwołań;
-
Rejestry wydanych decyzji;
-
Rejestr ofert pracy zgłoszonych do Powiatowego Urzędu Pracy;
-
Rejestr osób skierowanych w ramach zgłoszonych ofert;
-
Rejestr ofert pracy EURES;
-
Baza danych osób zainteresowancyh podejmowaniem pracy w ramach ofert EURES;
-
Rejestr ofert pracy za granicą;
-
Rejestr zaświadczeń o zatrudnieniu za granicą i opłacaniu z tego tytułu składki na Fundusz Pracy;
-
Rejestr pracodawców;
-
Zgłoszenia zakladów pracy dotyczące zatrudniania osób bezrobotnych;
-
Rejestr zwolnień grupowych;
-
Rejestr osób aktywnie poszukujących pracy;
-
Rejestr umów o zorganizowanie prac interwencyjnych;
-
Rejestr osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych;
-
Rejestr umów o zorganizowanie robót publicznych;
-
Rejestr osób zatrudnionych w ramach robót publicznych;
-
Rejestr umów o zorganizowanie stażu;
-
Rejestr osób skierowanych do odbycia stażu;
-
Rejestr umów o zorganizowanie przygotowania zawodowego w miejscu pracy;
-
Rejestr osób skierowanych do odbycia przygotowania zawodowego;
-
Rejestr zaświadczeń o ukończeniu stażu i przygotowania zawodowego;
-
Rejestr udzielonych pożyczek dla bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej;
-
Rejestr pożyczek dla zakładów pracy na dodatkowe miejsca pracy;
-
Rejestr umów o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej;
-
Rejestr umów o przyznanie refundacji kosztów doposażenia/wyposażenia stanowisk pracy dla skierowanych bezrobotnych;
-
Rejestr szkoleń indywidualnych i grupowych osób bezrobotnych;
-
Rejestr szkoleń dla osób niepełnosprawnych ze środków PFRON;
-
Rejestr zamówień publicznych dot. szkoleń;
-
Rejestr umów z pracodawcami dot. zatrudnienia osób niepełnosprawnych na utworzonych miejscach pracy;
-
Rejestr umów z pracodawcami dot. zatrudnienia osób niepełnosprawnych na przystosowanych, tworzonych lub istniejących stanowiskach pracy;
-
Rejestr pożyczek na podjęcie działalności gospodarczej przez osoby niepełnosprawne;
-
Rejestr osób biorących udział w szkoleniu z zakresu Klubu Pracy;
-
Rejestr osób biorących udział w zajęciach aktywizacyjnych w Klubie Pracy;
-
Rejestr porad indywidualnych z poradnictwa zawodowego;
-
Rejestr porad grupowych z poradnictwa zawodowego;
-
Rejestr udzielonych indywidualnych informacji zawodowych;
-
Rejestr spotkań grupowych w Sali Informacji Zawodowej;
-
Ustalanie uprawnień do świadczeń rolników zwalnianych z pracy;
-
Rejestr skierowań bezrobotnych na badania lekarskie.
Ponadto Urząd prowadzi składnicę akt zawierającą dokumentację dotyczącą bezrobotnych i poszukujących pracy, pracodawców oraz spraw kadrowych i księgowych Urzędu.
Wytworzył:
Regina Pacholec
(2007-12-10)
Udostępnił:
Gemzik Bogusława
(2007-12-10 13:04:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Gemzik Bogusława
(2023-09-15 14:03:18)